سوالات متداول کاراپید …
اگر سوالی دارید لطفا ابتدا موارد زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، میتوانید از طریق فرم، سؤال خود مطرح کنید تا ما بررسی کرده و در اولین فرصت پاسختان را بدهیم.
سوالات متداول
با استفاده از گزینه ثبت نام، اطلاعات کسب و کار خود را وارد نموده و وارد پنل باشگاه خود میشوید و پس از تکمیل مدارک و اطلاعات لازم و پرداخت هزینه سرویس باشگاه مشتریان شما فعال میشود.
خیر، شما میتوانید برای تمام شعب خود از یک پنل مشتریان استفاده نموده و اطلاعات مشتریان تمام شعبتان را در آن ثبت نمایید. البته میتوانید برای هر کدام از شعب خود نیز به صورت جداگانه باشگاه مشتریان راه اندازی نمایید که در این حالت مشتریان هر باشگاه از هم جدا میباشند.
خط ارسال پیامک به صورت خدماتی میباشد که یعنی به تمام اعضای باشگاه مشتریان شما پیامک ارسال میشود.
بله، در بخش ارسال کد تخفیف میتوانید بازه زمانی انتخاب نموده و به کسانی که در بازه زمانی مورد نظر شما خرید نکرده اند کد تخفیف ارسال نمایید.
