سوالات متداول کاراپید …

اگر سوالی دارید لطفا ابتدا موارد زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، میتوانید از طریق فرم، سؤال خود مطرح کنید تا ما بررسی کرده و در اولین فرصت پاسختان را بدهیم.

سوالات متداول

چگونه باشگاه مشتریان خودم را راه اندازی کنم؟

با استفاده از گزینه ثبت نام، اطلاعات کسب و کار خود را وارد نموده و وارد پنل باشگاه خود میشوید و پس از تکمیل مدارک و اطلاعات لازم و پرداخت هزینه سرویس باشگاه مشتریان شما فعال میشود.

فروشگاه من چند شعبه دارد، آیا برای هرکدام باشگاه مشتریان جدا لازم دارم؟

خیر، شما میتوانید برای تمام شعب خود از یک پنل مشتریان استفاده نموده و اطلاعات مشتریان تمام شعبتان را در آن ثبت نمایید. البته میتوانید برای هر کدام از شعب خود نیز به صورت جداگانه باشگاه مشتریان راه اندازی نمایید که در این حالت مشتریان هر باشگاه از هم جدا میباشند.

بعضی از مشتریان، پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند، به آنها چگونه پیامک ارسال میشود؟

خط ارسال پیامک به صورت خدماتی میباشد که یعنی به تمام اعضای باشگاه مشتریان شما پیامک ارسال میشود.

آیا میتوانم به مشتریانی که از 2 ماه پیش تا الان به من سفارش نداده اند کد تخفیف ارسال کنم؟

بله، در بخش ارسال کد تخفیف میتوانید بازه زمانی انتخاب نموده و به کسانی که  در بازه زمانی مورد نظر شما خرید نکرده اند کد تخفیف ارسال نمایید.

از ما بپرسید